דגמי נעלי הוקה 2023 – חדשים ומומלצים 

המותג HOKA חרט על דיגלו את ערך החדשנות. כמו גם את ערכי הלמידה והמצויינות. גם אנחנו חושבים שידע הוא כוח ! זו הסיבה שריכזנו עבורכם כאן, כתבות נבחרות, מאמרים וחידושים, קליק לכל מה שמעניין.

היתרונות בנעלי הוקה

נעלי הוקה, הינן נעלי ריצה ברמה הגבוהה ביותר, המתאימות לכל מי שמעוניין להפוך את הריצה ואת הספורט, לחלק מהותי בחיים שלו. נעליים אלו, משמשות אצנים מקצועיים בתחרויות הריצה ובמרתונים הנערכים באזורים שונים בארץ ובעולם. חברת הוקה, הציגה את נעלי הספורט שלה לראשונה בשנת 2010, מאז האיכות והמקצועיות של הנעליים רק הלכה והתעצמה. מדובר על נעליים שמבוססות על עיקרון המקסימליזם, דהיינו לספק לרצים את התנאים הטובים ביותר עבור כפות הרגליים שלהם. נעליים אלו מיועדות לריצה ארוכה בתנאי שטח משתנה, היות והן מספקות שיכוך מלא ללא שום איבוד אנרגטי. כדאי לציין, כי הנעליים נבנו ועוצבו על בסיס תבנית הדומה לכיסא נדנדה, דבר שמספק את התמיכה המושלמת לכף הרגל בתנאי שטח וכל שכן בתנאים עירוניים.

 

דגמי נעלי הוקה 2023

 ניתן למצוא מספר דגמים שונים של נעלי הוקה ההולכים ומשתפרים עם השנים. בין מגוון הדגמים ניתן למנות את הבאים:

  • בונדי –bondi : נעליים אשר מותאמות לריצת כביש. מדובר על נעליים בעלות פרופיל גלגול מובהק, המאפשר נוחות אופטימלית לכף הרגל לכל אורך הריצה. הנעל עצמה בעלת משקל נמוך וניחנת ביכולת שיכוך גבוהה, המאפשרת וורסטיליות בריצה. ניתן להשתמש בנעליים האלו לצורך ריצות נפח ארוכות, ריצות טמפו וכמובן אינטרוולים. הנעל יכולה לשמש את בעליה בתחרויות ריצה שונות, כולל ריצת מרתון. הנעל מתאימה גם לריצת שטח, בתנאי שהריצה מתקיימת על שטחי כורכר וחול..

 

  • בונדי 7 -bondi 7 , בונדי 8 – bondi 8: הינם תתי דגם של בונדי. הנעליים בדגמים אלו, מאופיינות בניטרליות ויכולת שיכוך ובלימת זעזועים גבוהה ביותר. נעליים אלו, מצטיינות בהתאמה מרבית לכף הרגל ובתחושת יציבות משופרת. הגפה מאווררת ומאפשרת נידוף יעיל. סביב קופסת העקב בחלקה הפנימי נמצא פולימר שיתאים ויצמיד עצמו למבנה העקב. הסוליה בנויה מ-EVA דחוס, וגומי בחלק החיצוני שלה למניעת החלקה. שניהם יחד יעניקו לכן בלימה מעולה והחזר אנרגטי גבוה. הנעל מתאימה לריצות לכל הטווחים, להליכה ולעמידה ממושכת. הייחודיות שלהן, היא בנוחות יוצאת הדופן, בתמיכה זהה וחלקה לכל אורך שלבי הדריכה, ובהתאמתה לריצה, הליכה ושימוש יומיומי.

 

  • בונדי איקס – :Bondi X בונדי X של הוקה שונות משאר דגמי בונדי מבחינת המרכיבים ובעיקר משום שמשולבת בהן פלטת קרבון (פחמן) המושתלת במרכז הסוליה. סוליית הנעל החדשנית מאפשרת תחושת נוחות מקסימלית בריצה לכל הטווחים. פלטת הקרבון עושה הבדל מהותי בכל התחושה החובקת את כף הרגל וגורמת לדריכה בזמן הריצה להיות יותר קלילה. שלוש שכבות מרכיבות את הסוליה כאשר בחלק העליון והתחתון מצוי חומר בשם EVA, שהוא בעל יכולת ספיגה ובאמצע חבויה לה פלטת סיבי הקרבון. מבנה הסוליה מגביר את גלגול כף הרגל אל עבר הבהונות והצעד הבא. כמו כן, הסוליה מפוסלת בכריות גומי המשפרות את האחיזה עם הקרקע.

 

  • בונדי רחבות – bondi wide : כל היתרונות שיש בדגמי הבונדי בשילוב עיצוב רחב יותר של הנעל, המאפשר גם לאנשים בעלי כף רגל עבה ונפוחה להנות מהאיכות הגבוהה של דגמי הוקה.

 

  • אראהי 6 – arahi 6: נעל בעלת שיכוך גבוה ומשקל נמוך. נעל זו הינה המובילה בקטגוריית נעלי ריצה תומכות. התמיכה ניתנת לכף הרגל בכל שלבי התנועה וגם במהלך עמידה ממושכת. דגם זה יהווה פתרון מושלם עבור אנשים הסובלים מבעיות בכף הרגל כמו פרונציה או סופנציה. נעל המתאימה לריצת כביש לכל הטווחים. 

 

  • נעלי הוקה לטיולים – hoka hiking shoes: הקולקציה החדשה של HOKA כוללת נעלי שטח מומלצות לכל סוגי הקרקע – סלעים, אבנים, כורכר, שדות, חול, בוץ ומעברי מים וכביש. מאחורי עיצוב הנעליים עומדת הרבה מחשבה, כך שהן נותנות פתרונות לכל אתגרי השטח. הגנה על הבהונות, אוורור ונידוף, אחיזה משופרת בסוליה בכל תוואי קרקע או מסלולים רטובים, ומערכת שרוכים ייחודית לחביקה אופטימלית ומהירה של כף הרגל.

 

  • אנאקאפה –anacapa: הנעל החדשה של הוקה, היא נעל טיולים נוחה ומהירה, עמידה למים וקלת משקל. היא מצוידת בסוליית HOKA קלאסית שתעניק לכם שיכוך גבוה מאוד והחזר אנרגטי משמעותי שחשובים מאוד בתנאי שטח מאתגרים ומשתנים. בחלקה החיצוני של הסוליה שכבת ויבראם קשיחה עם גאומטריית זיזים מיוחדת לאחיזה חסרת פשרות בכל תוואי שטח, ובסביבה קשוחה ורטובה. הגפה משולבת מעור קל משקל השומר על מבנה הנעל וסוליית גורטקס שמעניקה לה עמידות למים, יכולת אוורור ומשקל נמוך. 
  • קאוונה –kawana: נעל זו תתאים לאנשים הזקוקים לנעל ורסטילית לשימוש יום יומי. היא מעניקה שיכוך גבוה מאוד, גלגול חלק של הסוליה ויציבות גבוהה בביצועי תרגילי כושר בעמידה. עקב הנעל מעוצב בגאומטריית “זנב סנונית” חדשנית, עם הארכה קטנה בצד החיצוני של העקב, המאפשר חווית נחיתה רכה וחיסכון במשקל הנעל.

 

  • ספידגוט 4 – 4speedgoat : ה-Speedgoat 4 הופכות את הריצה לרכה ונעימה, זאת אודות לרמת השיכוך הגבוהה שהן מעניקות הבולמת זעזועים. זה בעיקר מורגש במעברי מדרגות סלע, בקפיצות ובריצות מהירות. לנעליים מדגם זה, יש סוליית Vibram חזקה בעלת זיזים בולטים בעובי 5 מ”מ, הנותנים אחיזה טובה מאוד בכל המשטחים. ניתן לרוץ איתן בתנאים שונים כמו בוץ, גשם ומשטחים יבשים, בכולם היא תפגין אחיזה מצוינת הנותנת לרץ הרבה ביטחון. מבחינת עמידות חומרים, הנעל מצוינת ועמידה במיוחד. ניתן לרוץ בתוואי דרך קשים ועדיין הסוליה לא תינזק. 

 

  • קרבון איקס – carbon x: דגם זה של הוקה מעוצב בצורת סירה, דבר שמאפשר גלגול טבעי של הרגל בכל צעד. החלק האחורי של הנעל בולט מעט החוצה ונועד לסייע לרצים שנוחתים על החלק האחורי של כף הרגל, בנחיתה רכה יותר. רוחב הסוליה בחלק האחורי מאפשר יציבות בנחיתה, לאלו שזקוקים. בגפה האמצעית נמצא החומר המשכך ובתוכו פלטת הקרבון. החלק העליון של הנעל בנוי מבד דק מאוד, אוורירי ונמתח שמאפשר לרגל לנשום וגם ליהנות ממספיק מקום. הלשון היא דקה מאוד ואינטגרלית לחלק העליון.

 

  • קליפטון – Clifton: דגם ה-Clifton הביא לשינוי משמעותי לטובה בתחושת הנוחות. בעזרת שינויים כמו: שינוי הרכב החומרים בצורה כזאת שגורמת לתחושה מאוד מרווחת ואוורירית באזור האצבעות. בנוסף, לשונית הנעל תפורה לחלק הפנימי, כך שהיא לא יכולה לזוז בזמן הריצה. דבר נוסף הוא הגבהה של הנעל בחלק האחורי כדי לתת יותר מרווח ותמיכה באזור גיד אכילס.

 

תרצה לשאול שאלה את הטריאתלטים ואנשי הברזל שלנו?

מאמרים נוספים