כפפות אימון לחדר כושר – השקעה באביזר אימון איכותי

המותג HOKA חרט על דיגלו את ערך החדשנות. כמו גם את ערכי הלמידה והמצויינות. גם אנחנו חושבים שידע הוא כוח ! זו הסיבה שריכזנו עבורכם כאן, כתבות נבחרות, מאמרים וחידושים, קליק לכל מה שמעניין.

כפפות אימון הינו אביזר חובה למתאמנים אשר מתאמנים באופן סדיר בחדר כושר. לכפפות מספר תפקידים חשובים במהלך האימון:

  • היבט בטיחותי – שומר על הידיים מנפילות או מעיכות של משקולות. שומר על המפרקים במגוון תרגילים ומכשירים בחדר הכושר. הן מסייעות במניעת פציעות על ידי מתן תמיכה נוספת לשרירי הידיים ולמפרקים.
  • היבט מניעתי – מונע פציעות, שפשופים ובלאי של עור.
  • משפר ביצועים – משפר יציבות באחזקת משקולות או מתחים/ מוטות. הכפפות מהוות עוד שכבה- משטח בין היד למכשיר העבודה.
  • משפר אחיזה – מאפשר לשפר את זווית אחיזה של מכשיר העבודה.

כפפות אימון למתח או לכל מכשיר עם מוטות אחזקה הפכו להיות מצרך הכרחי בחדרי הכושר. כיום ניתן לראות כמעט 90% מהמתאמנים הקבועים בחדרי הכושר עושים שימוש קבוע בכפפות. המאמר הבא יעמיק את הידע בכפפות אימון, ימליץ על מספר דגמים של כפפות אימון לנשים וכמובן כפפות אימון לגברים, בעיקר מהמותג המוביל הבינלאומי נייקי.

כפפות אימון – חדר כושר או לעבודה ביתית

החלוקה הבסיסית של סוגי כפפות אימון הוא של כפפות אימון ללא אצבעות-Fingerless Gloves וכפפות מלאות- Full Finger Gloves.

אצבעות חשופות: כפפות אלו מכסות את כף היד ופרק כף היד, אך משאירות את האצבעות חשופות. זה מאפשר למתאמנים להשתמש באצבעות לאחיזה טובה ומוגנת בזמן תרגולים כמו מתח, עבודה על גלדיאטור או פשיטות חזה. הכפפות ללא אצבעות נפוצות בפרט באימוני סטים ואימונים אירוביים. חשוב לשמור על גמישות באצבעות כדי להבטיח אחיזה מיטבית במכשירים השונים, כמו מתח, מכשירים עם מוטות אחיזה ועוד.

כפפות אימון מלאות: כפפות אימון מלאות מכסות את כף היד וכל האצבעות. הן מספקות הגנה מלאה לידיים מפני פציעות, חסימות, ועבודה עם משטחים קשים. מתאים לאימונים בהם נושאים משקולות כבדים ושיש צורך בתמיכה נוספת למפרקי האצבעות.

הבחירה בין השניים תלויה בסוג האימון שאתם עושים ובצרכים המקצועיים שלו.

כפפות אימון מומלצות- כפפות אימון נייקי

בגדול, אין הבדלים מהותיים במבנה הכפפות בין נשים לגברים. כפפות אימון (נשים) יכולות להיות קטנות יותר ואולי מעוצבות בצבעים “נשיים” יותר. אנו, ב”ניו סטאר” אוהבים לעבוד עם המותג הבינלאומי “נייקי”. אנחנו מאמינים במוצר האיכותי והדגמים שלהם לנשים וגברים בעלי בלאי נמוך ומשפרים ביצועים.

כפפות אימון נייקי – נשים:

Ultimate Heavy Weight Women’s Gloves – כפפות אימון לנשים. עשויות בד DRI-FIT גמיש, נושם ומנדף זיעה. ריפוד בדחיסות בינונית למניעת החלקה ושפשופים בכף היד ולאחיזה בטוחה. הבד באצבעות הקמיצה והאמה ארוך יותר לאפשר הסרה קלה של הכפפות מבלי להפוך אותן. סגירת סקוץ’ להתאמה מלאה.

Elemental Lightweight Women’s Gloves – כפפות אימון NIKE WOMEN’S ELEMENTAL GLOVES קלות וחזקות. בעלות ריפוד בדחיסות נמוכה לאחיזה נוחה ובטוחה. מונעת החלקה ושפשופים בכף היד. בד רשת Dri-fit בגב כף היד המאפשר זרימת אוויר. תוספת בד לקמיצה והאמה המאפשר הסרה קלה של הכפפות מבלי להפוך אותן.

כפפות אימון נייקי – גברים: ניתן לצפות במספר דגמי “נייק” בקישור הבא

דברי סיכום

מאות אלפי ישראלים מתאמנים בחדרי כושר ברחבי הארץ. חלקם הוא “גרופי” של חדרי כושר ומבלים שם שעות כל יום וחלקם עושים אימוני חיזוקים פעם פעמיים בשבוע כחלק ממכלול אימונים משלים לענפי ספורט אחרים (שחייה, ריצה וכו’). השימוש בכפפות אימון מתאים לכל מי שדורך ומתאמן בחדר הכושר, אין קשר למידת הפעמים בה אתם פוקדים את האימונים. כמעט בכל מכשיר ותרגיל יש צורך בכפפות השומרות על הידיים שלכם מפציעות, משפרות את רמת הביצועים ומאפשרות לכם יציבות באימונים ומינימום פגיעות.

אתם מוזמנים ומוזמנות למצוא באתר שלנו אמצעי ואביזרי אימון נוספים לכלל ענפי הספורט, כולל קבלת ייעוץ מקצועי של מקסים ואורנה בענפי הריצה, הרכיבה והשחייה.

תרצה לשאול שאלה את הטריאתלטים ואנשי הברזל שלנו?

מאמרים נוספים