נעלי ריצה HOKA- המותג שכבש את ישראל

המותג HOKA חרט על דיגלו את ערך החדשנות. כמו גם את ערכי הלמידה והמצויינות. גם אנחנו חושבים שידע הוא כוח ! זו הסיבה שריכזנו עבורכם כאן, כתבות נבחרות, מאמרים וחידושים, קליק לכל מה שמעניין.

חברת HOKA היא מותג נעלי ספורט שהוקם בשנת 2009 על ידי שני רצי אולטרה מרתון צרפתיים, ז’אן לוק דיארד וניקולא מרמוד (Jean-Luc Diard ו-Nicolas Mermoud), השניים חיפשו נעלי ריצה שיהיו קלות, נוחות ובולמות זעזועים, ושיהיו מתאימות לריצה בתנאי שטח קשים ומאתגרים. ביחד עם מעצב אמריקאי בשם לי מאין (Lee Means) המותג הוקם תחת חסות אמריקאית והתמקד ביצירת נעליים מתקדמות עם סגנונות ייחודיים ומתקדמים שקוצרים שבחים מרובים בתחום הריצה וההליכה ברמה הבינלאומית.

נעלי ריצה הוקה מעמידים סטנדרטים יוצאי דופן בענף הריצה העולמי:

  • נעלים קלות במיוחד, מבחינת משקל כללי וחלוקת המשקל של הנעל שתומכת ברגל בזמן הריצה.
  • הדגמים של HOKA זכו להצלחה רבה בקרב רצי אולטרה מרתון, והן הפכו במהרה לנעלי ריצה פופולריות בקרב רצים חובבים גם כן.
  • המותג מציע מגוון רחב של דגמי נעליים לריצה, לטיולים ולספורט אתגרי אחר, עם חלוקה ברורה של דגמים לנשים וגברים.
  • סוליה עבה ובולמת זעזועים: סוליות נעלי HOKA עשויות מחומרים איכותיים ומתקדמים בעלי יכולת בלימת זעזועים מצוינת, מה שמפחית את העומס על המפרקים ומקל על הריצה, בטווח הארוך הן מונעות יותר פציעות ממותגים אחרים.
  • טווח תנועה רחב: סוליות נעלי HOKA רחבות יותר מנעלי ריצה רגילות, מה שמעניק טווח תנועה רחב יותר לכף הרגל. זה מקל על הריצה ומפחית את הסיכון לפציעות.
  • עיצוב חדשני: HOKA הוא מותג מודרני, עכשווי. פורץ גבולות גם בתחום העיצוב הכולל מגוון צבעים ודגמים רחב במיוחד לגברים ולנשים. יש משהו “מגרה” (מבחינה עיצובית) בנעליים ובדגמים של המותג ובכל שנה כשיוצאים הדגמים החדשים ישנה התנפלות בינלאומית של קהילת הרצים שהפכו את HOKA לנעל הריצה שלהם באופן מוחלט.
  • מחיר הנעל של HOKA שפוי לחלוטין ואפילו נמצא ב1/3 התחתון מבחינת מחירים של מותגי העל. מבחינת ה- VALUE FOR MONEY HOKA – נחשבת בתחומה למוצר הטוב ביותר בעולם ובישראל.

המותג HOKA נמכר היום במעל 70 מדינות ברחבי העולם ונותן מענה לכל הצרכים החשובים בענף, בחלוקה לדגמי כביש/ שטח, טיולים / לייפסטייל וכמובן גברים/ נשים, בנוסף להוקה נעלים מתקנות המתחשבות ברצים עם מוגבלות או פגיעה אורטופדית (קריסה, פלטפוס וכו’).

הוקה נעלי ריצה- דגמים פופולריים של נעלי HOKA:

כאמור, הוקה כבשה את השוק הישראלי, אלפי רצים ורצות הפכו לקהילת לקוחות של המותג HOKA בארץ. המחיר הנוח והעובדה שלנעלי HOKA יש מענה לכל צורך חשוב של המתאמנים (מחיר, אסתטיקה, התייחסות לשטח/ כביש ומענה לבעיות אורטופדיות) מעמידה את המותג בראש סולם המכירות. לאורך השנים יוצרו סדרות ודגמים שונים.

להלן מספר דגמים נבחרים ומוכרים של HOKA:

HOKA Bondi 8: נעל ריצה למרחקים ארוכים עם סוליה עבה ורחבה מאוד, המעניקה בלימת זעזועים מצוינת. היא מתאימה לרצים שרוצים נעל נוחה ויציבה לאימונים של ריצות ארוכות.

HOKA Clifton 8: נעל ריצה לריצות קלות ויום-יומיות עם סוליה עבה ונעימה. היא מתאימה לרצים שרוצים נעל קלה ונוחה לריצות יומיומיות.

HOKA Speedgoat 5: נעל ריצות שטח עם סוליה עבה ובולמת זעזועים, המתאימה לריצה בשטח קשה ומאתגר. היא מתאימה לרצים שרוצים נעל חזקה ועמידת לריצות שטח (שטח רטוב, חולי, בוצי, בלעי ועוד).

HOKA Challenger ATR 7: נעל ריצה היברידית לריצות כביש ושטח עם סוליה עבה ויציבה. היא מתאימה לרצים שרוצים נעל נוחה ויציבה לריצות כביש ושטח.

HOKA Zinal: נעל ריצות שטח מהירה למרחקים ארוכים עם סוליה דקה וגמישה, המתאימה לריצה טכנית. היא מתאימה לרצים שרוצים נעל מהירה ויעילה לריצות שטח טכניות.

HOKA Torrent: נעל ריצות שטח קלה ויעילה עם סוליה עבה ובולמת זעזועים, המתאימה לריצה בשטח קשה. היא מתאימה לרצים שרוצים נעל קלה ויעילה לריצות שטח.

HOKA Arahi 6: נעל ריצה תומכת עם סוליה עבה ורחבה, המתאימה לרצים עם כפות רגל שטוחות או קשות. היא מתאימה לרצים שרוצים נעל תומכת לכפות רגל שטוחות או קשות.

HOKA Carbon X 3: נעל ריצה מהירה לכביש עם סוליה דקה וגמישה, המתאימה לריצות מהירות. היא מתאימה לרצים שרוצים נעל מהירה לכביש (מרחקים בינוניים ומטה).

HOKA Rocket X 2: נעל ריצה מהירה לכביש עם סוליה דקה וגמישה, המתאימה לריצות ארוכות. היא מתאימה לרצים שרוצים נעל מהירה ויעילה לריצות ארוכות.

נעלי ריצה הוקה לגברים:

ישנם מספר הבדלים בין נעלי ריצה לגברים ונשים. הבדלים אלו נובעים מהבדלים פיזיולוגיים בין גברים ונשים, כגון מבנה כף הרגל, משקל גוף ויציבה.

  1. מבנה כף הרגל: נשים נושאות את משקלן בחלק הקדמי של כף הרגל, בעוד שהגברים נושאים את משקלם בחלק האחורי של כף הרגל. יש שוני קל בעיקר ברוחב הרגל.
  2. משקל גוף: נשים נוטים להיות קלות יותר מאשר גברים, והדבר משפיע על סגנון הריצה שלהן. נשים נוטים לרוץ בתנועה זורמת יותר, בעוד שהגברים נוטים לרוץ בתנועה חזקה יותר.
  3. יציבה: היציבה של נשים נוטה להיות שונה מאשר היציבה של גברים. נשים נוטים להיות בעלות יציבה לא סימטרית, בעוד שהגברים נוטים להיות בעלי יציבה סימטרית יותר.

ההבדלים הללו באים לידי ביטוי בעיצוב של נעלי ריצה לגברים ונשים. נעלי ריצה לנשים שונות ברוחבן מאשר נעלי ריצה לגברים, והן גם כוללות תמיכה רבה יותר בקשת כף הרגל. נעלי ריצה לנשים עשויות להיות גם קלות יותר מאשר נעלי ריצה לגברים, והן עשויות לתמוך טוב יותר בתנועת הריצה הזורמת של נשים.

חשוב לבחור נעלי ריצה שמתאימות למבנה כף הרגל, למשקל הגוף וליציבה שלך. בחירה של נעלי ריצה לא מתאימות עלולה לגרום לכאבים בכף הרגל, בברכיים ובגב.

היכנסו לאתר לדף של נעלי הגברים ותוכלו לבחור דגם שמתאים לכם: כביש או שטח, נעלים רחבות עם תמיכה או דגם “רגיל”.

‘ניו סטאר’ הינה חנות ומרכז ידע לקהילת הרצים הגדולה של ישראל. אנחנו מוגדרים חנות היבואן של HOKA בישראל ומומחים בהתאמת נעל הריצה למטרות הספורטיביות ולצרכים של המתאמנים. לפרטים נוספים ולהתייעצות עם מקסים או אורנה, בעלי הניסיון העשיר באימון וליווי רצי מרתון ואולטרה ניתן להתקשר אל 04-9923855 או 054-4557767.

תרצה לשאול שאלה את הטריאתלטים ואנשי הברזל שלנו?

מאמרים נוספים