שעוני ריצה- אביזר מקצועי חשוב לקהילת הריצה

המותג HOKA חרט על דיגלו את ערך החדשנות. כמו גם את ערכי הלמידה והמצויינות. גם אנחנו חושבים שידע הוא כוח ! זו הסיבה שריכזנו עבורכם כאן, כתבות נבחרות, מאמרים וחידושים, קליק לכל מה שמעניין.

שעוני ריצה הפכו לחלק בלתי נפרד מהעולם של הרצים והרצות. השעונים מציעים מגוון פונקציות המסייעות לרצים לעקוב אחר נתוני האימון שלהם, לשפר את הביצועים שלהם ולשמור על בריאותם.

במהלך העשור האחרון, חלה עלייה משמעותית בשימוש בשעוני ריצה. ישנם מספר גורמים שהובילו למגמה זו, כולל:

  • התפתחות הטכנולוגיה: שעוני ריצה הפכו ליותר מתקדמים ויקרים. הם מצוידים במגוון רחב של פונקציות, כגון מדידת דופק, GPS, ניווט וחיוויים על תנאי מזג האוויר.
  • גידול המודעות לבריאות: אנשים רבים יותר מודעים לחשיבות של פעילות גופנית. שעוני הריצה של היום, מספקים פונקציות מעקב רפואיות כמו דופק, אק”ג ומדדים אחרים. בנוסף לכך יש להם היבטים בטיחותיים חשובים כמו מראה מיקום, חיווי מדדים קיצוניים ובניית תוכניות אימונים מותאמות דופק.
  • התפתחות הריצה כספורט: ריצה הפכה לפופולרית יותר ויותר כספורט. שעוני ריצה יכולים לעזור לרצים לשפר את הביצועים שלהם ולהתחרות ברמות גבוהות יותר.

חשיבות של שעוני רצים לקהילת המתאמנים

לשעוני הריצה יש חשיבות משמעותית לרצים ולרצות, בין אם מדובר ברצים מקצועיים ובין אם מדובר בחובבים:

  • לעקוב אחר נתוני האימון שלכם, כגון משך האימון, מרחק, קצב, דופק, גובה ועוד. נתונים אלו יכולים לעזור לרצים לשפר את הביצועים שלהם על ידי זיהוי אזורים בעלי פוטנציאל שיפור, התאמה של קצב האימון למטרות והערכת התקדמות.
  • לקבל משוב על ההתקדמות המקצועית שלכם. שעוני ריצה יכולים לספק לרצים מידע על ההתקדמות שלהם בהשוואה לעצמם או לאחרים (זמן מול מרחק, קצה ריצה, קצב לב ועוד). מידע זה מייצר מוטיבציה לאימונים מצד אחד ומצד שני שומר על המתאמנים מעומס יתר.
  • פונקציה בטיחותית- שעוני ריצה רבים כוללים פונקציות בטיחותיות, כגון תג GPS המאפשר לאתר את המשתמש במקרה של חירום וחיוויים על תנאי מזג האוויר.
  • ערך מוסף לריצה-. שעוני ריצה יכולים להוסיף עניין ושדרוג לריצה, באמצעות פונקציות כגון מוזיקה, ניווט וחיבור לסמארטפון.

שעוני ריצה גרמין

שעוני ריצה Garmin הם מהמתקדמים והפופולריים ביותר בעולם. הם מציעים מגוון רחב של פונקציות המסייעות לרצים לעקוב אחר נתוני האימון שלהם, לשפר את הביצועים שלהם ולשמור על בריאותם. המותג הבינלאומי כבש את קהילת הספורטאים בישראל (לא רק בענף הריצה).

לשעוני Garmin ישנן פונקציות רבות, מתקדמות וייחודיות בשוק שעוני הריצה:

  • GPS: שעוני Garmin משתמשים ב-GPS כדי למדוד מרחק, מהירות, קצב וגובה.
  • מדידת דופק: שעוני Garmin כוללים חיישן דופק המאפשר למדוד את קצב הלב של המשתמש.
  • ניטור שינה: שעוני Garmin מסוגלים לעקוב אחר איכות השינה של המשתמש.
  • מעקב אחר בריאות המתאמנים: שעוני Garmin כוללים פונקציות שונות למעקב אחר בריאות המשתמש, כגון מעקב דופק, כולל בדיקת דופק מטרה או הכנסת אימונים מכוונים דופק, ספירת צעדים, קלוריות נשרפות ועוד.
  • ניתוח נתוני אימון: שעוני Garmin מאפשרים לרצים לנתח את נתוני האימון שלהם כדי לשפר את הביצועים שלהם, כולל הורדה שלהם למחשב ויצירת היסטוריית אימונים שמתאימה לא רק לרצים מקצועיים אלא גם לקהילת הרצים החובבים.

הפופולריות של שעוני Garmin בקרב הקהל הישראלי נובעת בעיקר מהגורמים הבאים:

  • האיכות הגבוהה: שעוני Garmin ידועים באיכות הגבוהה שלהם, בעמידות שלהם ובנוחות שלהם.
  • המגוון הרחב של פונקציות: שעוני Garmin מציעים מגוון רחב של פונקציות המתאימים לצרכים של רצים בכל הרמות.
  • החדשנות: Garmin ידועה בחדשנות שלה, והיא תמיד מציעה תכונות חדשות ומשופרות לשעוניה. בכל שנה הדגמים החדשים של המותג כובשים את קהילת הספורטאים בישראל.

שעוני ריצה מומלצים

כאמור, שעוני Garmin כבשו את השוק הישראלי אבל לא הם, קיים עוד מותג מצוין ואיכותי שמציג דגמים ברמות הגבוהות ביותר ומהווה שחקן חשוב בשוק, חברת סונטו (Sunnto) היא חברה פינית המייצרת שעוני ריצה ומוצרים ספורטיביים אחרים. החברה נוסדה בשנת 1906, והיא אחת החברות הוותיקות בעולם בתחום שעוני הריצה. שעוני הריצה של סונטו ידועים באיכות הגבוהה שלהם, בעיצוב האלגנטי שלהם ובנוחות ההפעלה שלהם. בדומה לGarmin-, החברה משתמשת בטכנולוגיות הכי מתקדמות כדי לספק לרצים את המידע הטוב ביותר האפשרי על האימונים שלהם: מדידת דופק, GPS, חיוויים על תנאי מזג האוויר, ניווט, מוזיקה, קבלת שיחות, מעקב אחר היבטים ומדדים בריאותיים ועוד. החברה תומכת ברצים באמצעות מגוון תוכניות אימונים ושירותים אחרים.

3 דגמים מומלצים של שני המותגים הנ”ל:

שעוני גרמין לנשים- דגם מוביל ומומלץ: שעון ריצה מתקדם Garmin- Venu Sq 2 עם מסך מגע AMOLED. השעון מספק ממשק מלא בעברית כולל התראות. השעון תומך באייפון ובאנדרואיד – אפליקציה מלאה בעברית. השעון מנטר מדדים מתקדמים כגון מדד חמצן בדם, רמת אנרגיה, ניטור שינה ועוד. לסיום, חיי הסוללה שלו מרשימים יחסית לדגמים ותיקים יותר של המותג: עד 11 ימים במצב שעון חכם ועד 26 שעות במצב אימון כולל GPS. מבחינת מחיר, הדגם נחשב מאוד אקונומי ו”תמורה למחיר”. מחירו נמוך מממוצע השעונים של המותג ומהווה דגם נחשק בקרב רצות ישראל.

שעוני גרמין לגברים- Fenix 7X Pro Sapphire Solar Titanium, דגם מרשים, יוצא דופן ומתקדם של המותג. שעון מולטי-ספורט מתקדם עם GPS מובנה הכולל זכוכית ספיר עם טעינה סולרית, הדגם מגיע עם מסך מגע וממשק מלא בעברית לשעון כולל התראות ותמיכה באייפון ואנדרואיד. לדגם המתקדם יש פונקציות שלא קיימות בדגמים משנים קודמות כדוגמת: פנס LED מובנה עם עוצמות ומצבי תאורה משתנים, ניטור מדדים מתקדם הכולל מדדי בריאות חשובים, רמת אנרגיה, רמת כושר, רמת סטרס, מערכת מוזיקה לפי בחירה ללא סמארטפון, ניטור שינה ועוד. חיי סוללה מעמידים סטנדרטים חדשים בתחום השעונים: בין 28 ל- 37 ימים עם טעינה סולארית, עד 89 שעות במצב GPS , עד 122 שעות עם טעינה סולארית.

הדגם מתאים לפרופילים בענפי ספורט נוספים כמו סקי, טיפוס, אופניים וספורט מוטורי, מקצועות הגלישה, טריאתלון, רכיבה, צניחה, שחייה, טניס וכו’.

אחריות- 24 חודשים מבית רונלייט יבואן רשמי.

סוף דבר

שעוני ריצה מתקדמים כמו שעוני Garmin הפכו לחלק בלתי נפרד מעולם הריצה. הם מציעים לרצים את המידע והכלים הדרושים להם כדי לשפר את הביצועים שלהם ולשמור על בריאותם. רמת הנחיצות והצורך בשעון, זהה למקצוענים וחובבים כאחד. למתאמנים שרצים 3-4 פעמים בשבוע באופן קבוע השעון השעון מספק צרכים באופן מושלם הן להיבט המקצועי, הן לביטחון האישי, הן לצד הבריאותי וגם לצד ההנאתי (מוזיקה ועוד).

רמת העמידות של הדגמים המתקדמים של המותגים המובילים גבוהה במיוחד והשעונים מחזיקים מעמד הרבה שנים, יותר מהממוצע של מכשירים דיגיטליים אחרים.

כחלק ממטריית השרות של ‘ניו סטאר’ למקצועות הריצה, השחייה והטניס אנו החלטנו לבחור ולשווק את טובי הדגמים של שעוני הריצה בעולם ולספק חוויית אימון מושלמת לקהילת הלקוחות שלנו. אנו חנות ומרכז מידע לקהילת הרצים בישראל. לפרטים נוספים ולהתייעצות עם מקסים או אורנה, בעלי הניסיון העשיר באימון וליווי רצי מרתון ואולטרה ניתן להתקשר אל 04-9923855 או 054-4557767.

תרצה לשאול שאלה את הטריאתלטים ואנשי הברזל שלנו?

מאמרים נוספים