רשימת ציוד לטריאתלון

המותג HOKA חרט על דיגלו את ערך החדשנות. כמו גם את ערכי הלמידה והמצויינות. גם אנחנו חושבים שידע הוא כוח ! זו הסיבה שריכזנו עבורכם כאן, כתבות נבחרות, מאמרים וחידושים, קליק לכל מה שמעניין.

מלבד להיכנס לכושר שיא בריצה, שחייה ורכיבת אופניים, להשתתפות בטריאתלון גם נדרשת רשימה לא קצרה של ציוד מקצועי ואיכותי. באתר המוביל של ניו סטאר תהנו מציוד מקצועי מומלץ לטריאתלון, ולרשותכם עומד הצוות המקצועי של החברה המורכב מאנשי ברזל וזמין לסייע ולייעץ בבחירת ציוד מתאים. בנוסף, לפניכם רשימת ציוד לטריאתלון שתעזור לכם להבין מה צריך לאימונים ולתחרות בענף מאתגר זה.

בדיקת מסלול התחרות ותנאיו

חשוב לדעת כי היערכות לקראת תחרות טריאתלון ובחירת ציוד מתאים עבורו משתנה בהתאם לתנאיו של המסלול ומזג האוויר הצפוי בו. למשל יש הבדל בין ציוד הנדרש לתחרות המתקיימת בעונה קרה או חמה, בייחוד אם מדובר בימים חמים או קרים במיוחד. כמו כן יש הבדל בציוד נדרש עבור יום  שמשי, מעונן או גשום, ובאם צפויות רוחות חזקות, אם יש לשחות במים מאוד קרים, בריצה על דרך סלולה או בשטח, ועוד. בכל מקרה מומלץ לבדוק את הציוד כבר בשלבי האימונים, ולוודא כי הוא אכן מתאים ונוח, ואם מגלים פריטים לא מתאימים להחליפם באחרים.

ציוד נדרש לשלב השחייה

נכון שניתן לשחות ללא חליפה שחייה אולם בחירה זו מאיטה את קצב השחייה וגם דורשת להתמודד לאחר מכן בשלב רכיבת האופניים עם סיבולת קור. לכן עבור שלב השחייה מומלץ להצטייד בחליפת שחייה . כמו כן לשחיינים פחות מיומנים כדאי לבחור חליפת שחייה עבה ומציפה. מצד שני מי שטוב בשחייה יכול לבחור בחליפת שחייה יחסית דקה, שהינה פחות מציפה ושמעניקה רמה גבוהה של גמישות בהנעת הכתפיים.

כמו כן יש לבחור במשקפת שחייה איכותיות ומקצועית, המתאימה לשחייה בים פתוח, עם שדה ראייה צלול ורחב ועם עדשות שמונעות סנוור, ושיש להן הגנה כנגד אדים וקרינת שמש. אם שלב השחייה מתקיים באור יום מלא כדאי לבחור במשקפת עם עדשות כהות או מראה, ואם השחייה מתחילה טרם עלות השחר כדאי לבחור בעדשות עם רמת כהות בינונית. בנוסף, לכל מקרה מומלץ תמיד שתהיה לכם עוד משקפת ספייר.

לשלב השחייה יש גם להצטייד בבגד ים, כובע ים, מגבת, להימרח בקרם הגנה, לענוד שעון עמיד למים עם GPS ולעשות שימוש ברצועת רגל עם צ'יפ.

לכל הציוד ניתן להצטייד בתיק טריאתלון מכיל "תא רטוב" בו נין לאחסן ציוד רטוב בנפרד מהיבש.

ציוד נדרש לשלב הרכיבה

לשלב הרכיבה, כמובן שהפריט הכי חשוב הוא האופניים – אופני כביש, יכולות להיות אופני פתיחה או אופניים מקצועיות או כאלו שמיוחדות לתחרות נגד השעון (נג"ש) שהמבנה שלהן הוא אווירודינאמי. הסבר אודות שדרוג והתאמה לכם ובחירה נכונה שלהם תמצאו בכתבה כאן.

מעבר לכך יש לבחור ביגוד מתאים לרכיבת אופניים שיהיה כמה שיותר נוח, מבד נושם מנדף זיעה, ושישמור על טמפרטורת גוף ועדיף שיהיה גם איוורור דינמי. עבור צורך זה יש מבחר גדול של אפשרויות, מהן יש לבחור בפריטים שיתאימו לתנאי מזג אוויר. כמו כן, אם קר ניתן להוסיף כפפות רכיבה לציוד, וכן מעיל ניילון וכובע מתחת לקסדה. בכדי לשמור על חום כפות הרגליים ניתן גם להלביש על הנעליים כיסוי ייעודי לקדמת הנעל.

מעבר לכך לשלב הרכיבה יש גם לדאוג לקסדה איכותית ואווירודינמית, משקפי שמש, בקבוקי שתייה ונעלי רכיבה, ובנוסף כדאי להצטייד לכל מקרה במשאבה ובפנימית.(ציוד להחלפת תקר)

ציוד נדרש לשלב הריצה

בשעה טובה הגעתם לשלב הריצה, עבורו תדרשו קודם כל בנעלי ריצה מקצועיות ועדיף כאלו שהותאמו אישית למבנה כף הרגל שלכם, עם רמה גבוהה של שיכוך ושל יציבות, ושיש להן שריכה מיוחדת שרוכי טריאתלון, להחלפה מהירה. בנוסף, יש צורך בביגוד נאות ומותאם לתנאי מזג האוויר, הכולל גם גרביים, כובע מצחייה ומשקפי שמש, וכן יש צורך בשעון, בקבוקי שתייה ואיזוטון , ג'ל אנרגיה וחטיפי אנרגיה.

בהצלחה!

להזמנת ציוד מומלץ לטריאתלון ישירות דרך האתר של ניו סטאר לחצו כאן

 

 

 

 

תרצה לשאול שאלה את הטריאתלטים ואנשי הברזל שלנו?

מאמרים נוספים