משקפת שחייה מומלצת

המותג HOKA חרט על דיגלו את ערך החדשנות. כמו גם את ערכי הלמידה והמצויינות. גם אנחנו חושבים שידע הוא כוח ! זו הסיבה שריכזנו עבורכם כאן, כתבות נבחרות, מאמרים וחידושים, קליק לכל מה שמעניין.

שחייה בים או בריכה היא רכיב מהותי בחיים שלכם? מבקשים להשקיע במשקפות שחייה מומלצות? באתר המוביל של ניו סטאר תזכו במענה שלם עם מבחר איכותי ומתקדם של משקפי שחייה מומלצים. כמו כן לרשותכם עומד צוות החברה הזמין לסייע לכם בבחירת משקפת שחייה למבוגרים שמתאימה לכם.

משקפות שחייה מומלצות

באתר שלנו תיהנו ממבחר איכותי של משקפות שחייה מומלצות, עם מגוון דגמי משקפות של מותג השחייה האוסטרלי ZOGGS הנחשב בעולם לשם דבר בכל הקשור לציוד שחייה. אלו משקפות מקצועיות שמתאימות לשחיינים, לטריאתלטים ולמשתתפי ספורט מים. בין היתר תמצאו אצלנו את דגמי משקפי שחייה המומלצים הבאים:

 

  • 0 Zoggs Predator Flex- משקפי שחיה חדישות, איכותיות, אמינות וחזקות, עם מסגרת משופרת בעלת צורה ייחודית שמעניקה איטום מלא. כמו כן משקפת שחייה מדגם זה תעניק לכם איכות ראיה מעולה בזמן שחייה, בין היתר בזכות מניעת ערפל על העדשות והגנה מקרינת UV. משקפת זו מציגה רמה גבוהה של גמישות ובכך מאפשרת התאמה מלאה לצורת הראש ומבנה הפנים.
  • Zoggs predator Flex Titanium Reactor – משקפת שחייה הכי טובה בעולם. מדובר בדגם פרימיום של המותג עם עדשות מתכהות פוטוכרומטיות, עם שקיפות מלאה בתוך המים אשר מונעות סנוור בעת יציאה מהמים. כמו כן למשקפת זו רצועה נוחה מיוחדת להתאמה אחורית, שמתאימה את עצמה באופן מלא לראש ולמבנה הפנים בעזרת ארבע נקודות גמישות. בנוסף משקפת זו עשויה מסיליקון עם אטימה הממוקמת מחוץ לארובת העיניים באופן שמונעת סימנים, לחץ וכאב במהלך ואחרי השחייה.
  • Zoggs Ultima Air Mirror- משקפת שחייה איכותית מסיליקון בגווני שחור וזהב, עם כרית ריפוד אוויר שמפחית לחץ באזור העיניים. כמו כן למשקפת מדגם זה עדשות קמורות עם זוית ראיה מורחבת של מאה שמונים מעלות. המשקפת מספקת חבישה מהירה עם שתי רצועות שרק צריך למשוך אותן בכדי להדקן וללחוץ על כפתור בכדי לשחרר אותן. כמו כן למשקפי מים אלו עדשות שמונעות אדים ומעניקות ראייה חדה במיוחד.
  • Polarize- משקפי שחייה מקצועיות למים פתוחים, נוחות ואיכותיות של מותג על נוסף – Mad Wave. המשקפיים עשויות מסיליקון ארגונומי ורך, והן מפחיתות לחץ סביב העיניים ולא משאירות סימנים. כמו כן לדגם זה עדשות עם שדה ראיה רחב, ציפוי UV וציפוי שמונע אדים.

פרמטרים לבחירת משקפי שחייה

בכדי לדעת לזהות משקפי שחייה מומלצים ישנם מספר פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון, הכוללים בין היתר:

  • יש לבחור משקפי שחייה אטומות למים. את האטימות ניתן לבדוק על ידי הצמדת המשקפת ללא הרצועה לעיניים ובחינה באם נוצרת אטימה.
  • נוחות של משקפי שחייה מורגשת בייחוד סביב העיניים ובגשר האף, עם משקפת בעלת מסגרת גמישה ורכה שלא גורמת ללחץ ואי נוחות, ולא משאירה סימנים סביב העיניים.
  • בחרו במשקפת עם עדשות המעניקה ראות חדה בטווח כמה שיותר רחב, המתאימות למקום בו אתם שוחים בין אם ים או בריכה. כמו כן תנו עדיפות לעדשות שיש להן הגנה מפני קרינת שמש ומניעת אדים.
  • ראייה כמה שיותר ברורה, רחבה והיקפית של משקפי שחייה, חיונית במיוחד בשחייה תחרותית.
  • בכדי להבטיח את חדות הראייה כדאי גם לבחור במשקפת עם עדשות שמונעות הצטברות של אדים. ניתן לרכוש אצלנו נוזל מיוחד למניעת אדים.
  • שחייה בים נדרשת במשקפת יותר יציבה וחזקה, שלא תזוז ממקומה ושתשמור על אטימות גם בתנאי ים לא נוחים. כמו כן לשחייה בים פתוח מומלץ לבחור במשקפת עם ראיה רחבה, עם יכולת לבחון שטח כמה שיותר גדול, ויש להעדיף משקפת שמונעת סנוורים המגנה מפני קרינת שמש ושיש לה ציפוי נגד הצטברות של אדים.
  • משקפי שחייה עם עדשות המגנות מפני קרינת UV חיונית לשמירה על בריאות העיניים.
  • משקפות מים עם עדשות כהות או עדשות מראה מעולות לשחייה בתנאי תאורה טבעיים, כמו בים או בבריכות פתוחות. עדשות אלו מאפשרות וויסות של רמות אור ומקטינות את הבוהק של אור השמש. כמו כן עדשות אלו גם מסייעות בתפיסת מידת עומקם של המים.
  • בחירה במשקפי שחייה עם עדשות בהירות מתאימה לברכות מקורות, עם שדה ראייה צלול ונקי שאינו נדרש בוויסות של רמות אור.

 

להזמנת משקפי שחייה מומלצות ישירות דרך האתר של ניו סטאר לחצו כאן

 

תרצה לשאול שאלה את הטריאתלטים ואנשי הברזל שלנו?

מאמרים נוספים