שאלות נפוצות

בעמוד זה נרכז עבורכם את המידע שעשוי לעניין אתכם בעת רכישת ציוד ספורט מקצועי באתר. במידה ולא מצאתם מענה לשאלתכם אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות. אנחנו מתחייבים למענה מהיר ומקצועי.

כמובן שניתן לבצע איסוף עצמי מהחנות ואפילו נשמח להכיר, אנחנו נמצאים בכתובת | הרקיע 1 קיסריה, מתחם C סנטר.  שעות הפעילות שלנו :  ימים ראשון עד חמישי – 10:00 עד 19:00 , ימי שישי – 9:30 עד 15:00. כדאי לוודא שההזמנה שלכם מוכנה טרם הגעה לחנות – 04-9923855.

NEWSTAR היא חנות פיזית וגם אינטרנטית . אנחנו עושים כל מאמץ שהמלאי יהיה מעודכן. יחד עם זאת, אם אתם רוצים להיות בטוחים לפני שאתם מזמינים, מומלץ להתקשר/לשלוח פנייה בצור קשר/הודעת וואטסאפ ולשאול אם המוצר שאתם חפצים בו קיים במלאי ובמידה לא מהו זמן האספקה. 

ראשית – לא בטוחים? תמיד ניתן להתייעץ איתנו  לפני הרכישה. עדיין לא מתאים – ניתן להחליף את המידה בתיאום מול החנות – 04-9923855.

כמובן שתמיד אפשר לקפוץ אלינו לחנות למדוד ,להחליף למידה המתאימה ולעשות יום כייף בקיסריה היפה . ניתן גם לבצע את ההחלפה באמצעות שירות שליחים עד הבית . נאסוף מכם את המוצר ובמקביל נשלח מוצר חליפי עם המידה שביקשתם. שירות זה הינו בתשלום כמפורט במדיניות המשלוחים.

ובכל מקרה ברגע שהמוצר חזר אלינו ,במידה ולא קיבלתם מוצר חליפי, נזכה את כרטיס האשראי שלכם בסכום הרכישה בניכוי דמי משלוח ודמי ביטול. ובתנאי שלא עברו 14 ימי עסקים ממועד הרכישה.

  • בהזמנה של עד 299 ש"ח – עלות המשלוח היא 29 ש"ח.
  • בהזמנה מעל 299 ש"ח המשלוח הוא חינם . משלוח חוזר בהחלפה- 29 ש"ח.
  • איסוף מהבית ע"י שליח – 45 ש"ח.
  • איסוף עצמאי -קיימת אפשרות חינמית נוספת והיא איסוף באופן עצמאי מהחנות הפיזית בקיסריה. כתובתינו | הרקיע 1 קיסריה , מתחם C סנטר.

חברת השליחויות שלנו היא צ'יטה. ההתחייבות שלנו לאספקת המוצר היא 3-5 ימי עסקים. חייבים לציין שבהרבה מקרים המשלוח מגיע לפני הזמן המובטח, יחד עם זאת בתקופות של עומסים על חברת השליחויות, יתכנו עיכובים ואתם תמיד מוזמנים לבדוק איתנו מה שלום החבילה שלכם.

הנעל הכי טובה היא הנעל מתאימה, לכל אחד יש נעל שמתאימה לו. אנחנו פה כדי לעזור לכם למצוא את הנעל הכי נכונה עבורכם . 

האם אתם יכולים לעזור לי לבחור את הנעל המתאימה ? 

עם ניסיון של המון שנים בתחום, הצוות שלנו מתמחה בהתאמת נעליים לריצה והליכה, החנות שלנו, היא חנות היבואן של מותג נעלי הספורט HOKA, זו הסיבה שניתן למצוא אצלינו את המגוון הכי רחב הקיים בארץ לכל תוואי שטח ולכל צורך. בחנות שלנו תמצאו הליכון שמיועד במיוחד להתאמת נעליים, ע"פ הצורך וסגנון הריצה או הצורך. 

בואו להתאמת נעליים ללא עלות בחנות שלנו. כתובת שלנו : הרקיע 1 קיסריה.

וודאו עם מקסים שהוא נמצא  בנייד054-4557767 

כחנות היבואן של מותג נעלי הספורט HOKA, יש ברשותנו את המגוון הקיים בארץ, של דגמים, מידות וצבעים, נשמח למצוא עבורך את המאצ'. 

 ניוסטאר מקיימת שיתוף פעולה עם מספר רחב של גופים מתחום הספורט, מוסדות ,ארגוני וחברות . נשמח להרחיב את שיתוף הפעולה ולהגיש הצעות לרכישות מרוכזות בהנחות משמעותיות. לפרטים ניתן ליצור קשר בטלפון | 054-4557767.

ייעוץ מקצועי לגבי מוצר ספורט – במידה והינך ספורטאי מתחיל, או מכל סיבה אחרת, אתה יותר ממוזמן להתייעץ איתנו לגבי מוצר זה או אחר. כל המוצרים שאנו מוכרים נוסו על ידנו באופן אישי ועל ידי קהילת המתאמנים הענפה שלנו. אנו רואים בהתאמת המוצר באופן אישי ערך עליון, ומעל הכל חשוב לנו שתרכוש רק את מה שמתאים עבורך .

יש לכם שאלה נוספת ? – זמינים לכם בואצאפ – 054-4557767