נעלי ריצה מומלצות לשנת  2022

המותג HOKA חרט על דיגלו את ערך החדשנות. כמו גם את ערכי הלמידה והמצויינות. גם אנחנו חושבים שידע הוא כוח ! זו הסיבה שריכזנו עבורכם כאן, כתבות נבחרות, מאמרים וחידושים, קליק לכל מה שמעניין.

מחפשים נעלי ריצה מומלצות? מבקשים לדעת אילו נעלי ריצה מומלצות לגברים 2022 ואילו נעליים מומלצות לנשים? כדאי לכם להכיר את נעלי המותג HOKA, המוצעות למכירה באתר המוביל של ניו סטאר. באתר תיהנו ממבחר גדול, עדכני ואיכותי של נעלי ספורט מומלצות של המותג, לנשים וגברים, בשלל דגמים של נעלי ריצה והליכה.

לא יודעים איך בוחרים נעלי ריצה? לרשותכם עומד צוות החברה הזמין לסייע בבחירת נעלי ספורט שמתאימות לכם. כמו כן לפניכם מידע אודות נעלי ריצה וספורט מומלצות של המותג HOKA, לצד מספר המלצות לסיום לבחירה נכונה של נעליים.

 

נעלי ריצה של מותג מומלץ

בין סוגי נעלי ריצה הכי טובות 2022, בולטים זוגות הנעליים של המותג המוביל HOKA, שאנו מוכרים ישירות דרך האתר שלנו. מדובר במותג צרפתי שנוסד על ידי שני חברים, הספורטאים ניקולא מרמוד וזאן לוק  דיארד, שריצה היא חלק מהותי בהווי שלהם. המותג שפירוש שמו הינו חופש, שם דגש על פיתוח ויצירת נעלי ספורט מתקדמות שמתאימות לריצה בשטח או בכביש, התורמות לתחושות של הנאה ושל חופש, עם סלוגן המעיד שעכשיו זה הזמן לעוף.

מייסדי המותג שמו לב שרצים סובלים מבעיות של עייפות ומתח בשרירים, והנעליים שפותחו על ידם נועדו להקל על בעיות אלו. אכן, בעת השימוש בנעלי ריצה של HOKA התחושה בכל צעד הינה של המראה וקלילות, עם בלימה מעולה של זעזועים, שמירה על רמת ביצועים פיזית גבוהה והגנה כנגד פציעות וטלטלות מיותרות. נתונים אלו הפכו את נעלי הספורט של HOKA למבוקשות בקרב ספורטאים ורצים מכל רחבי העולם, כאלו שרצים להנאתם ועד לרצים זוכי מדליות בריצות מרתונים של אלפי קילומטר.

בימינו נעלי המותג מוצעות בחנויות בכל רחבי העולם, בשלל דגמים מתקדמים, עם עיצובים אופנתיים מרהיבים שהופכים אותן גם לנעלי הליכה מבוקשות.

 

נעלי ריצה מומלצות לכביש

באתר שלנו תיהנו ממבחר גדול ועדכני של נעלי ריצה מומלצות לכביש של המותג HOKA. לריצה על כביש תוכלו לבחור בנעלי HOKA חמש המבוססות על טכנולוגיה פורצת דרך, עם יציבות דינמית המעניקה לרגל תמיכה מרבית. מדובר בנעל כביש קלת משקל, מאוד יציבה, עם אחיזת כביש מעולה, רמת שיכוך גבוהה, גפה מאווררת ויכולת תגובה גבוהה. כמו כן נעליים מדגם זה תומכות בכל שלב של תנועת הרץ, החל מניתוק של הבהונות מהכביש ועד לנחיתתן על העקב. התמיכה מושגת בזכות סוליה מתקדמת שמעניקה תחושה של בלימה ושיכוך, בשילוב עם פולימר מאוד קשיח בחלק החיצוני והפנימי של הסוליה, דינאמי ותומך. השילוב מעניק לרץ תנועה זורמת וטבעית ותמיכה מרבית במנחי ריצה שונים, כמו פרונציה או סופינציה.

כפועל יוצא מכך התכונות של נעליים אלו הופכות אותן לנעלי ספורט הליכה הכי טובות 2022.

יש לציין כי נעלי HOKA חמש מתאימות לריצות ואימונים בכל מרחק, לרבות ריצות מרתון ואולטרה מרתון. כמו כן מדובר בנעלי ריצה מומלצות לנשים ולגברים, המוצעות על ידינו במגוון  צבעים ועיצובים.

 

נעלי ריצה מומלצות לשטח

אם אתם מחפשים נעלי ספורט מומלצות לריצה בשטח לנשים או גברים, כדאי שתכירו את דגמי נעליים מסדרת HOKA ספידגוט 5, המוצעת בצבעים אופנתיים מגוונים. מדובר בנעל שטח מפורסמת ועטורת פרסים של המותג, המתאימה לריצה בכל תנאי שטח כולל קשים במיוחד, לרבות ריצה על שבילים, סינגל, מים, בוץ וסלעים (סוליית vibram .למניעת החלקה) לנעליים מומלצות אלו יש את כל התכונות הנדרשות לריצה בשטח, הכוללות גפה מתקדמת עם עיצוב גיאומטרי תלת ממדי שחובק את כף הרגל באופן הטוב ביותר ומעניק לה אוורור מרבי.

כמו כן לנעל שריכה מעולה הנוצרת בזכות חורי שרוכים מיוחדים מאורכים. סוליית הנעל כוללת שכבת חיצונית מתקדמת בעלת זיזים חדים וחזקים, בייחוד במרכזה של הסוליה, שמעניקים רמה גבוהה ביותר של אחיזה ויציבות בכל תנאי שטח. זאת לצד חופש מרבי לבהונות, בעיקר בדגמים הרחבים, בשילוב עם רמת שיכוך מצוינת שמקורה בחומר תגובתי חדיש.

 

איזה נעלי ריצה לקנות?

לא בטוחים איזו נעל ריצה הכי טובה לכם? לרשותכם עומד צוות מקצועי של חברתנו הזמין לסייע לכם בבחירה.

קודם כל יש לבחור נעל מתאימה לתנאי ותוואי הריצה שלכם, שיכולה להיות על כביש, בשטח או נעל משולבת שמתאימה לריצת כבישטח . כמו כן יש לבחור במידה מדויקת של נעל וגם לבחור בנעל מתאימה ברוחבה למבנה כף הרגל שלכם. הביאו את גרבי הריצה שלכם למדידה, כדי שניקח אותן בחשבון מידת הנעל.

 

להזמנת נעלי ריצה מומלצות לנשים או גברים ישירות דרך התר ניו סטאר לחצו כאן

 

 

תרצה לשאול שאלה את הטריאתלטים ואנשי הברזל שלנו?

מאמרים נוספים