החזרות ומשלוחים

מדיניות החלפה בקנייה אונליין באתר או טלפונית

במידה ואינך שלם/מה עם הפריט שקנית, או שבגלל כל סיבה אחרת את/ה מעוניין/נת להחליף אותו בפריט אחר- תוכל/י לעשות זאת בקלות. לצורך ההחלפה, עלייך ליצור קשר איתנו ולשלוח את הפריט חזרה אלינו.

מדיניות החזרה

אם את/ה לא מעוניין/נת בפריט שקיבלת, תוכל/י להחזיר אותו אלינו בתשלום דמי ביטול ולקבל קרדיט באתר ללא תוקף, או החזר כספי בהתאם לאמצעי התשלום בו הוא נרכש. החזרת הפריט תעשה באחת משתי דרכים: 1. החזרה לחנות בקיסריה ( רחוב הרקיע 1) 2. איסוף על ידי חברת השליחויות איתה אנו עובדים, לאחר תאום טלפוני איתנו. הפריט יוחזר עד  עד 14 יום מיום קבלתו, לאחר שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, יודגש כי התווית/האריזה והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם בעת ההחזרה.

במקרה בו ההחזרה בוצעה שלא בעקבות פגם או טעות שלנו, מכוח תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) ייגבו דמי ביטול בשעור 5% מגובה העסקה ועד 100 ש"ח לפי הנמוך מבניהם. פריטים שנרכשו בסכום שקטן מ-50 ש"ח,לא ניתן לקבל זיכוי כספי, אלא קרדיט ללא תוקף באתר.

פריטים שנקנו במחירי מבצע/הנחה ניתן להחזיר עד יומיים מיום קבלתם.

את הזיכוי הכספי תקבל/י תוך מקסימום 14 יום ממועד הגעת הפריט פיזית לחנות, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. יודגש כי הזיכוי הכספי יבוצע באותם התנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה גם באופן זה ועסקה שחויבה באמצעות בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה- אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך. הזמנות שבוצעו במזומן , ההחזר הכספי יבוצע ע"י העברה בנקאית ישירות לחשבונך, בכל מקרה או שאלה שמתעוררת, אנחנו נעמוד לרשותך בטלפון: 054-4557767.

מטעמי אבטחת מידע פרטי כרטיס האשראי אינם שמורים באתר, לכן לצורך זיכוי כספי, אנא פנה/י אלינו כשברשותך פרטי כרטיס האשראי ואנו נבצע עבורך את הזיכוי הכספי.

אספקה ומשלוחים

הפריטים שרכשת יישלחו אליך באמצעות חברת שליחויות, במסגרת זמן האספקה שצוין בעת הקנייה. אנו מתחייבים לארוז ולהוציא עבורך את הפריט למשלוח עד 2 ימי עסקים מיום הזמנת הפריט, בהתאם להמצאותו במלאי.

משלוח עד הבית לרוב מגיע לכל חלקי הארץ בטווח שבין 3-5 ימי עסקים תלוי במרחק (לא כולל יום ההזמנה) . יודגש כי איננו יכולים לקחת כל אחראיות על עיכובים שקשורים לחברות השילוח השונות, אבל בכל מקרה של שאלה או בעיה, אנו כאן לרשותך.

עלויות משלוח

משלוח עם שליח עד הבית : 29 ש"ח.

איסוף מהבית : 45 ש״ח.

בכל הזמנה מעל 299 ש"ח המשלוח חינם.

בכל מקרה אם יש סתירה בין האמור לעיל לבין חוק להגנת הצרכן המדיניות תהיה לפי החוק .

לפרטים נוספים נשמח לעמוד לשרותך: 04-9923855 | 054-4557767